Leden
30. 1.
ČT - Víš, co čteš + čítanka (na pondělí)
Dobrovolný úkol z matiky - přinést v pondělí balení, v kterém je více věcí (např. krabičku se sýry, balíček sušenek, ...) + zjistit, jak se jmenuje čtyřúhelník z učebnice.
27. 1.
Prvouka - dobrovolný domácí úkol na čtvrtek - vyluštit Ostužinkovu křížovku.
20. 1.
Prvouka - na středu pracovní list skřítka Ostružinky
Čtení - čítanka strana 72, ve středu přibude list do Víš, co čteš s úkoly k čítance na druhé straně.
17. 1.
Na pondělí:
- ČJ - dobrovolně procvičování pravopisu po tvrdých a měkkých souhláskách (zapsáno v úkolníčku) str. 59, cv. 2 - postupovat tak, jak jsme se učili společně ve škole
- ČJ - opravit chyby ze cvičení ze 17. 1., v případě chyby v i/y napsat i odůvodnění (např. T je tvrdá souhláska)
- ČT - Víš, co čteš - pracovní list se splněnými úkoly
- ČT - mít nacvičené plynulé čtení z čítanky a splněné úkoly (viz. úkol z 13. 1.)
- deníček (perem, psacím písmem, s obrázkem, bezchybně)
- měsíční plán - zapsat si, co se mi daří, a navržený postup, co dělat, když mi něco nejde (podrobně jsme si ukázali ve škole)
13. 1.
M - dokončit sčítací tabulku (na středu 15. 1.)
Dobrovolný DÚ - sledovat předpovědi počasí, zjistit, co všechno se z nich dozvídáme, zjistit, jak se jmenuje věda a počasí (a umět její jméno vyslovit) (na středu 15. 1.)
ČT - Víš, co čteš (na pondělí 20. 1.)
ČT - čítanka str. 65 - nacvičit plynulé čtení a splnit úkoly v modrém rámečku, čítanku není potřeba nosit do školy (na pondělí 20. 1.)
10. 1.
V pondělí píšeme 2. opakování z českého jazyka, procvičovat jej doporučuji na straně 55 v učebnici.
Na pondělí nezapomeňte deníčky a Víš, co čteš.
8. 1.
AJ - na příští středu na polovinu čtvrtky (děti si přinesly přeloženou domů) nakreslit velký barevný obrázek jídla, které máme rádi, a na druhou polovinu jídlo, které nemáme rádi. Pod obrázky napsat jejich anglické pojmenování (čitelně, tiskace) a vědět, jak se vyslovuje.
VV - na zítra přinést jehlu a nit
Dokončit a v pondělí přinést luštění ve Víš, co čteš.